Bila Qhaliff dan Zahra tidur ..

by - Ogos 21, 2014

 

Photo

Ah.. leganya ! Dua dua dah tidur.. Tengok jam , dah hampir kul 1 petang.. Dapat la solat Zohor awal ari ni.. kalau tak , lewat jer.. Dah Zahra tak nak kasi lepas.. Suka benar dipeluk bapaknya.. Tak kasih lepas !

Apa jadi kalau aku letak dia di tilam atau tempat sewajarnya selain tangan bapak dia ni ?

Dia punya teriak !!  Perghhhhh .. Risau je jiran pi report polis ! Kot ingat ada budak didera haaa .. Selepas berusaha pujuk dia atau dia sendiri dah penat .. maka .. dia akan diam dengan sendirinya .. Tu pun kalau berdirikan dia ..

Segar jap.. Pastu , kena pujuk dia tidur ! Bukan seminit dua tapi sampai tahap patah pinggang laaa ..

 

Bila dua dua dah tidur , barulahhhh aku dapat update blog !

Photo

Alhamdulillah.. berjaya buktikan juga , dua anak dapat jugak update blog … Nak ngan tak nak je usaha kan ? Heeee…

You May Also Like

5 comments

  1. ha ha kelakar pun ada... time nak tumbuh gigi... siap laa Ben..

    BalasPadam
  2. Bravo!!!! U can do it abg Ben!

    BalasPadam
  3. memang kena banyak sabar dgn kerenah anak-anak yang comel tu....terbukti kesabaran membuahkan hasil

    BalasPadam
  4. Abang Ben memang sangat tabah! Terbaik! good daddy

    BalasPadam