Bila Zahra bertemu #EanRifqee

by - Ogos 23, 2014

 

Selepas gi beraya di rumah blogger Ujang ( dan YanaMib ) , aku sekeluarga terus gi ke rumah blogger Que Achmad.. Lama dah nak gi rumah dia tapi asyik tertunggak jer.. Dari bujang hinggalah dia dah ada anak , ni kali pertama singgah ke rumah dia .. Huhu.. Biasa dia yang singgah rumah aku.. Terima kasih.

Photo

Untuk pengetahuan , Ean lahir 10 hari lebih awal dari Zahra. Berat Ean pun lebih 1kg dari Zahra .. tapi ketinggian , Zahra tinggi skit.. Mungkin sebab Zahra ikut bapak dia ..

Satu lagi persamaan .. dua dua berdarah Red Warrior ! Hehehe.. Kelantan lor .. Cuma Mykid Zahra , tertera lahir di Putrajaya manakala Ean lahir di Kelantan. Mak Zahra je orang Kelantan.

Photo: Zahra dengan Ean..

#kelabbloggerbenashaari

Tapi benarlah kata orang .. Bayi perempuan ni lebih cepat matang berbanding bayi lelaki.  Setujukah ?

You May Also Like

6 comments

  1. stuju..dia mcm pandai sikit..

    BalasPadam
  2. Dua2 Comel Dua2 KIUT ...Mmg betul bayi perempuan lebih matang dr bayi lelaki..

    BalasPadam
  3. Sangat setuju 100%, Zahra mmg nampak matured sangat.... Tetiba plk teringin nk ada ank pompuan :)

    #EanRifqee plk mcm dah nk jd Along je sb dah mula geget ibujari kaki

    BalasPadam
  4. gangster je zahra.., =) laki muka je matang..

    BalasPadam