Nampak perubahan ?

by - Ogos 27, 2014

 

Hurm.. Zahra Nur Iman.. Hurm.. Dah mula nampak perubahan. Nak minum susu.. Aku rasa sebab puting botol susu tu keras kot ? Dia nak hisap pon nampak susah jer .. Hurmm .. tapi dia kena gak hisap untuk elakkan kelaparan ..

Photo

Buat masa skang , aku terpaksa mintak wife balik belah tengahari dan susukan Zahra dan sambil sambil tu , aku bagi jugak susu botol. Insiatif lain , wife belikan botol baru untuk dia.. Agak mahal tapi berbaloi sebab tahan sehingga 3 tahun katanya ..

Photo

Aku harap ada perubahan la pasni .. Bukan apa , kalau Zahra dah hisap susu botol ni , aku dah tak perlu risau dengan dia setiap hari bila wife gi kerja..

Hurm.. bila dah jaga anak sendiri ni , baru tahu kenapa mak aku sanggup gi cari aku dan adik aku bila dapat tahu kitorang gi main dalam hutan belukar , satu tika dulu.. pastu dapat la hadiah tali pinggang secukup rasa ! Huhuhuh..

Mak pak mana tak sayang anak kan ? Bela susah susah pastu anak , saja gi cari bala ! Hurm..

You May Also Like

3 comments

  1. My daughter dulu pernah try gak botol mimijumi nie pon tak mo gak... end up die nak MAM...tue pon after die umur 1y.o///
    good luck bro ben!!!

    BalasPadam
  2. salam abg ben..anak sy dulu pun puas semua puting xnak..berhabis smpi beratus2 jgk lh smpi sy pun menangis tgk dia xnk minum susu dr botol..akhirnya sy jumpa puting NUK beli kat guardian..alhamdulillah bagi je terus dia nak..klu puting mamijumi ni x berkesan try lh puting ni..gud luck

    BalasPadam
  3. salam.try guna puting NUK.gud luck

    BalasPadam