Sedap benar pizza ni !

by - Ogos 27, 2014

 

Ada 8 potong pizza kambing ni.. 6 potong aku sorang je makan ! Serius , aku dah lama tak bernafsu makan gini sejak bulan puasa ari tu.. Kalau gi rumah terbuka pon , tak de selera makan ..

Tapi semalam, aku makan sekenyang kenyanganya ! Huhuhu.. Pizza kambing yang aku  gi makan kat restoran pak arab , Presint Diplomatik di Putrajaya ni mmg kegemaran aku sekeluarga andaikata bila teringin nak makan sesuatu yang mengenyangkan..

Harga pon leh tahan la.. Nak kata murah tu , tak gak la.. Nak kata mahal pon tak gak.. Semalam makan pizza , briyani kambing sepinggan , air tiga gelas .. tak sampai RM50.. Mahal ? Kot .. tapi berbaloi..

Sesekali , boleh laa kan ?

You May Also Like

7 comments

  1. Tengok cheese dia, subhanaAllah!! Terliur!.. tak pernah lagi makan pizza kambing.. nanti nak try

    BalasPadam
  2. pizza arab memg terbaik..hehe

    BalasPadam
  3. pizza kambing?baru 1st time dengar...

    BalasPadam
  4. Nampak sodapppp tuuuuuu ..Pizza kambing tak biasa lagi makan setakat ni ...

    BalasPadam
  5. rasa cam dh okay harga tuu

    teringin nk makan pizza tuuu

    BalasPadam
  6. bak sekeping aben hihihihi

    BalasPadam