Stok susu Zahra banyak ..

by - Ogos 19, 2014

 

Alhamdulillah .. Banyak stok untuk dia .. Tak perlu risau setakat ni .. Sampaikan dah tak muat dalam peti ais tu.. Maka kena beli peti ais baru ..

Dan aku dapat pertanyaan dari rakan FB .. camana nak kasi susu banyak ? Hurm… ikutkan masa Qhaliff dulu banyak gak tapi tak la sebanyak macam Zahra skang .. Cuma Zahra tak kuat menyusu seperti Qhaliff

image

Antara sebabnya ialah ..

Hadiah dari Master Salwa.. Waktu Zahra masih belum dilahirkan lagi.. Dah dapat hadiah darinya .. Selepas lahirkan Zahra , wife amalkan pengambilan suppliment  Shaklee ni .. Alhamdulillah , dengan izin Allah.. banyak stoknya. Qhaliff pon tumpang sekali.. hehehee ..

Kalau nak try , leh jer cuba contact beliau .. dapatkan penerangan dan pengambilan yang betul darinya .. Tak leh main bedal je makan.. hehehe ..

Mungkin ada yang cakap , dia tak menjadi.. Itu semua rezeki masing masing.. Kita kena usaha jer .. Ada banyak cara , ada banyak petua .. dan ini salah satu darinya..

You May Also Like

2 comments

  1. produk memang telah terbukti keberkesanannya sejak dari dahulu dan terus bertahan sehingga sekarang...

    BalasPadam
  2. Setiap kemahuan..mesti adanya usaha..selebihnya serah pada DIA..

    BalasPadam