Keselamatan diutamakan bila di negara orang !

by - Ogos 10, 2014

 

InshaAllah , esok gi France.. Lokasi , Paris dan Toulouse.. Tujuan ? Untuk ke kilang Airbus. Kenapa sana ? Sebab ? Nanti aku cerita kalau ada wifi di sana nanti eh .. heee…

Persiapan terakhir.. Beli ‘porch bag’ ni… Semua leh letak setempat dan berada dikedudukan yang selamat.. inshaAllah .. Kamera dslr Sony Alpha 5000 pon leh letak dalam tu jer.. tak yah nak usung banyak bag ..

Kat mana beli ? Ikutkan kalau beli online , lagi murah tapi tak sempat dah .. Aku beli kat butik Traveler di Alamanda.. Harganya ? Hurm.. ok laa.. Ada jaminan setahun dua .. Hee..

Hurm.. lain lain ? Rasanya takde la sangat kot.. Aku nk gi pon untuk seminggu je.. Bukan nak terus menetap kat sana.. Yang penting , apa yang aku nak bawak balik ! Haaaa… Hehee..

You May Also Like

5 comments