Sebelum tidur !

by - Ogos 29, 2014

 

Layan buku yang aku dapat dari UmmWalliya ! Qhaliff tertarik pada audio dan visual berbanding buku tu ..

Hurmm…. Dia tak tumpu perhatian pon.. Tiap kali aku pandang dia , dia segan .. terus dia gomol aku.. Kalau aku buat tak tau , dia diam diam ikut ! Hahahaha … Pemalu rupanya anak aku ni ..

Dapat abiskan satu buku pon ok dah .. Pastu mesti nak tengok cerita dia sebelum tidur ! Hurmmm… Pandai dah kasi remote kat aku .. Nak bukak youtube kat tv tak reti.. heh …

You May Also Like

3 comments

  1. Sikit masa lagi dah boleh buat sendiri..budak² sekarang cepat boleh .

    BalasPadam
  2. bukan budak2 je suka tgok... mak budak pun suka kalau gambaq2 comey lagu ni...

    BalasPadam
  3. Lama sikit sabar sikit teruskan ajar dia nanti mesti makin bijak. geram rindu pipi qhaliff... wuu

    BalasPadam