Berperang sebelum tidur !

by - Ogos 29, 2014

 

Hurm.. sian dia .. Tiap malam ‘bergaduh’ ngan mak dia .. Mak dia , nak bangun awal.. Kena tidurkan Zahra .. Dia lak , nak main lagi.. hurmm..

Aku ? Hurm.. masa masa ginilah aku nak update blog.. Kang lewat sangat , masalah ngantuk di pagi hari. Diorang , tak pe la.. leh bangun sesuka hati jer .. uhuhuh..

Nak tak nak , aku kena layan dia dulu sampai dia terlena ..

Dah jadi tabiat , tiap malam gini.. Cari aku , tidur .. Dah tidur, terjaga.. masuk bilik… cari mak dia ..

Camana la aku nak gi jauh lagi pasni ? Qhaliff makin manja.. makin banyak cakap.. makin … hurmm.. panjang kaki ! Nak berlari je keje dia ! Tak kasi orang lain uruskan dia

Tak kisah la.. sekarang ni la saat saat indah.. Walaupun geram tapi kenangan inilah akan dibawa semasa tua nanti ! Sekarang ni pon kalau tengok video video dia masa kecik , aku pasti akan ketawa.. Huhuhu..

You May Also Like

2 comments