Persiapan demi persiapan !

by - Ogos 06, 2014

 

Pergh.. aku rasa , persiapan untuk Aidilfitri pun tak macam ni punya kalut !! Huhuh.. Banyak menda nak kena pk dan usung ni ! Dan antara yang paling utama ialah ..

Gi beli menda alah ni.. Nak charge hp , kamera , laptop , GoPro ! Haaaa.. Banyak wooo gadget nak bawak ! Hurm.. Kena ingat , plug tak sama tauuu.. Ada yang terlupa part ni.. Dah tak pasal pasal hp tak menyala .. Nak beli kat sana , lom tau berapa harga.. Dah la main Euro euro ni.. Haaaa.. Mahai kalu , charge pakai arang je laa..

Hurmm… Banyak belanja gak ni ! Huhuh.. Nasib baik la gi Paris.. Sanggup la kuar duit skit .. Heeeee..

You May Also Like

1 comments

  1. tempatnya jauh tentulah kena banyak bekalannya....semoga selamat pergi dan balik....kesian Qhaliff dan Zahra nanti lama tak jumpa daddynya

    BalasPadam