RM40 ribu menanti anda ! #ShellEasyWin

by - Ogos 26, 2014

 

Berhenti isi petrol Shell FuelSave 95 atau pun Shell V-Power jer , aku pastikan akan isi borang peraduan ! Tak sampai seminit selesai satu peraduan.. Menang atau tidak , tak kisah .. asalkan mencuba ! Rugi wooo kalau tak mencuba … Setiap minggu , RM40 ribu menjadi milik mana mana pengguna Shell yang join contest #ShellEasyWin ni ..

Selain dari contest #ShellEasyWin ni , leh masuk contest Instagram yang dianjurkan Shell juga.. Camana nak join ? Ahaaa .. aku dah terangkan pada entri aku yang lepas.. Leh rujuk entri Kempen “Shell Easy Win” #ShellEasyWin ni !

Yang penting mencuba.. Dan enjoy.. Jangan lupa pentingkan keselamatan bila nak berselfie nanti yer .. Heee..

Semoga berjaya ..

You May Also Like

2 comments

  1. Letak tangan atas dahi sambil berangan nak buat apa kalau dapat Rm40k...

    BalasPadam
  2. Esok nk gi isi minyak.bole la isi Kat Shell pulak.

    BalasPadam