Kalau dah kaki gigit !

by - Ogos 06, 2014

 

Ikut daddy ? Rasanya ramai je masa kecik kecik dulu , suka mengigit apa jua barang yang boleh digigit ! Kan ? Haaa.. Kalau nak salahkan anak bila dia gigit barang berharga kita , kita tak leh la nak marah dia walaupun menda tu kita sayang .. Salahkan diri sendiri sbb letak merata rata .

Yer.. aku sendiri dah kena ! Cermin mata yang baru buat , Qhaliff dah ‘kekah’ ! Dah la tu.. dia kangkangkan secukup rasa bingkai tu.. ditambah lagi dengan gigitan cinta lagi di bingkai tu ! Menjadikan ianya bahan kenangan untuk aku bawa ke Paris nanti ! Huhuh…

Bagi makan aiskrim … pon dia ‘kekah’ sudu tu haaa.. Aiskrim tak abis jugak !

Acaner tu ??? Haihhhh…. Kekadang , bahu aku pun dia baham ! Aiyokkk….

You May Also Like

4 comments

  1. xper..
    asah gg tue.
    nnti dh beso kuat gg abg long tu.
    pesan jgn jadi suarez udah ler.
    hehhe

    BalasPadam
  2. die geram la tu. abes semua nak gigitnya. haha

    BalasPadam
  3. Mcm saya masa kecik. Kuku pun gigit. Rantai pun. Habis lekuk2 loket.

    BalasPadam