Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 10 Ogos 2014

Burung oh Burung !

 

Akhirnya , dia dapat jugak !! Lama dah dia suka kat burung dalam sangkar ni ! Kat umah mak aku ada satu tapi tak berbunyi dah.. Dah abis bateri gamaknya.. Bila dia gi sana , confirm akan tunjuk sangkar tu.. nak pegang !

Dan tadi , sewaktu dalam perjalanan pulang dari Sedenak .. singgah sat kat RnR Restoran Jejantas di Melaka tu .. Ala , yang lepas RnR Ayer Keroh tu laaa.. Haa… Yang tu laaaa .. Dibantainya lalu depan kedai jualan barang kraf.. Ada pulak burung ni ! Terus dia mintak !

Hurm.. Beli je la.. Lusa daddy takde dah .. Hurm..

Terus dia usung sampai ke kedai Al Ikhsan ! Lega la jap.. Dia ada menda nak bermain .. Tapi sayangnya …

Tak lama pun.. pastu dia kasi aku , dan lari ke sana sini ! Haiyooo.. Penat lor daddy gini ! Nasib baik laaa daddy nak gi jauh seminggu .. Apa pun , dia akan cari balik sangkar burung ni.. Dia mmg suka burung , ikan dan kucing ! Lipas , dia takut. Aku tak tau la dari mana dia dapat ketakutan terhadap lipas tu.. Aku ? Aku berani je .. lalalala ..

4 komen :

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

kena bawak balik mainan burung dalam sangkar dari luar negara tu pulak...baru klass

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Rasanya qhaliff tak takut lipas abang ben..tapi dia geli..hehe..

mak Jemah berkata... [Reply to comment]

abam ben,bg la dia bela burung hidup tu..lg dia teruja tau :)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail berkata... [Reply to comment]

meh meh auntie ado kucing sepuloh ekor kalau nak.hahaha

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI