Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 29 Ogos 2014

Hilang sudah barang barang aku !

 

Sekelip mata ! Dapat kat dia , tau tau hilang ! Berpusing mencari satu rumah .. Hurm.. silap silap leh menimbulkan pertengkaran laki bini selama 5 minit ! Haaa..

Yang amik.. dan sorok .. muka tenang jer ! Takde rasa bersalah langsung ! Huhhhh..

Perhatikan kat mana dia selalu main.. pasti akan ada sesuatu yang menarik di situ !! Dan .. benarlah !!

Photo

Macam macam ada dalam tu rupanya ! Perghhhhhh .. losyen kurus aku pun ada situ ! Opsss…

8 komen :

Rosmiza Ali berkata... [Reply to comment]

Qhaliff buat muka tak bersalah.. Kihkihkih! ^_^
Rosmiza Ali Official Blog™

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Wah,, qhaliff ada port sembunyikan barang daddy la..hehehe..daddy dengan ibu boleh cari barang tersembunyi..sabar jelah..

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

haha.. dah pandai sorok2 barang ye bang qhaliff.. buat muka togeyyy pastu...

Yana Sakura berkata... [Reply to comment]

Lorr..Qhaliff pny keje.. Hahaha.. Nakal beno dak nie..da wt ilang bole lak wt tataw.. Haha..wahh...losyen kurus...Opss :p

calrase adioyo berkata... [Reply to comment]

maklumlah masih kanak-kanak :)

Amanda Suria berkata... [Reply to comment]

Ohoooo...bleh gang si kembar. .mereka selalu sorok brg2 termasuk cili besar bawah kusyen sofa....

yaya_flanella berkata... [Reply to comment]

Haha.. budak bijakk!!

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

bawah katil tu ke..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI