Hilang sudah barang barang aku !

 

Sekelip mata ! Dapat kat dia , tau tau hilang ! Berpusing mencari satu rumah .. Hurm.. silap silap leh menimbulkan pertengkaran laki bini selama 5 minit ! Haaa..

Yang amik.. dan sorok .. muka tenang jer ! Takde rasa bersalah langsung ! Huhhhh..

Perhatikan kat mana dia selalu main.. pasti akan ada sesuatu yang menarik di situ !! Dan .. benarlah !!

Photo

Macam macam ada dalam tu rupanya ! Perghhhhhh .. losyen kurus aku pun ada situ ! Opsss…

8 ulasan:

  1. Qhaliff buat muka tak bersalah.. Kihkihkih! ^_^
    Rosmiza Ali Official Blog™

    BalasPadam
  2. Wah,, qhaliff ada port sembunyikan barang daddy la..hehehe..daddy dengan ibu boleh cari barang tersembunyi..sabar jelah..

    BalasPadam
  3. haha.. dah pandai sorok2 barang ye bang qhaliff.. buat muka togeyyy pastu...

    BalasPadam
  4. Lorr..Qhaliff pny keje.. Hahaha.. Nakal beno dak nie..da wt ilang bole lak wt tataw.. Haha..wahh...losyen kurus...Opss :p

    BalasPadam
  5. maklumlah masih kanak-kanak :)

    BalasPadam
  6. Ohoooo...bleh gang si kembar. .mereka selalu sorok brg2 termasuk cili besar bawah kusyen sofa....

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.