Mula sakat Zahra !

 

Nak marah tak boleh.. Baru nak bersuara terus dia yang berkata dulu..

“ Baa… baa. “.

Nak tak nak , kena nyahut dulu. Belum bersuara dia senyum ! Nak kata apa dah ? Senyum je la.. Terus tak jadi nak tegur perbuatan dia tu.. Pandai betul main psikologi ngan bapak dia ..

Ngan mak dia ? Lagi best.. Terus muncungkan mulut dia , nak cium pipi ! Kensel marah !! Huhu …

Zahra bila kena sakat ngan abang dia , dia mampu jeling jer ! Jeling dia pun , ikutkan dah tersirat seribu makna dan antaranya ialah ..

“ Tunggu la aku leh berjalan.. bercakap ! Siap laa .. “.

Hurmm.. time ni Qhaliff champion la.. Tapi tak pe la.. biarlah masa bergerak dengan sendirinya. Tak payah nak laju laju. Kang dah laju , rindu pulak masa lalu .. hurm..

5 ulasan:

  1. sayang abang terhadap adiknya agak "seram" sikit...ada unsur2 ganas juga.
    bertabah yer zahra.

    BalasPadam
  2. entri bro buat saya tergelak pagi2 ni,,hehe,,sebijik perangai anak ben dgn anak buah saya,,suka buat nakal ngan adiknya umur dua2 sama gak ngan anak ben, yg terharu tu bila kta kata nak bawa adik dia,dia nangis xnak adik dia di 'pinjam',,hehe suka sakat dia...

    BalasPadam
  3. Aduhai. Nakal nya menyakat. Nak ajak adik tu main la tu..

    BalasPadam
  4. hahahaaa hilang segala keserabutan otak bila baca blog nie. siap bole tgelak sensorang g. syabas bro!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009