Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 26 Ogos 2014

Mula sakat Zahra !

 

Nak marah tak boleh.. Baru nak bersuara terus dia yang berkata dulu..

“ Baa… baa. “.

Nak tak nak , kena nyahut dulu. Belum bersuara dia senyum ! Nak kata apa dah ? Senyum je la.. Terus tak jadi nak tegur perbuatan dia tu.. Pandai betul main psikologi ngan bapak dia ..

Ngan mak dia ? Lagi best.. Terus muncungkan mulut dia , nak cium pipi ! Kensel marah !! Huhu …

Zahra bila kena sakat ngan abang dia , dia mampu jeling jer ! Jeling dia pun , ikutkan dah tersirat seribu makna dan antaranya ialah ..

“ Tunggu la aku leh berjalan.. bercakap ! Siap laa .. “.

Hurmm.. time ni Qhaliff champion la.. Tapi tak pe la.. biarlah masa bergerak dengan sendirinya. Tak payah nak laju laju. Kang dah laju , rindu pulak masa lalu .. hurm..

5 komen :

EjamOthman berkata... [Reply to comment]

sayang abang terhadap adiknya agak "seram" sikit...ada unsur2 ganas juga.
bertabah yer zahra.

Nor Dila berkata... [Reply to comment]

entri bro buat saya tergelak pagi2 ni,,hehe,,sebijik perangai anak ben dgn anak buah saya,,suka buat nakal ngan adiknya umur dua2 sama gak ngan anak ben, yg terharu tu bila kta kata nak bawa adik dia,dia nangis xnak adik dia di 'pinjam',,hehe suka sakat dia...

Yan Ty berkata... [Reply to comment]

Aduhai. Nakal nya menyakat. Nak ajak adik tu main la tu..

NurSakinah berkata... [Reply to comment]

hahahaaa hilang segala keserabutan otak bila baca blog nie. siap bole tgelak sensorang g. syabas bro!

Nurani SHAKLEE berkata... [Reply to comment]

Comel betul perangai Qhaliff

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI