Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 24 Ogos 2014

Rasuah Qhaliff !

 

Malam tadi , aku patut gi ke surau untuk tolong jiran tetangga bagi persediaan majlis hari raya esok , lepas Isyak tapi payah benar la nak melarikan diri dari dia.. Asyik nak mengekor jer.. Macam tau tau aku nak keluar..

Wife suruh aku gi beli makanan dulu sebelum keluar.. Jadi , dia akan tidur selepas makan .. Hurm.. Ok gak idea dia tu.. Aku pun ajak dia berjalan kaki ke restoran berhampiran.

Sukaaa la dia !! Berlari lari dia. Cuaca pulak dingin jer .. Syok laaa … Sampai situ , asalnya aku nak tapau jer tapi.. Hurmmm ..

Lepak terus je la kat situ.. Heeee… Senang ! Balik , terus dia tido.. Hehehehe…

Dan aku leh la lari ..

Sampai ke tapak majlis , diorang dah lama dah mula.. Huhu.. segan aiii … Yelah , aku amik masa 3 jam untuk lari dari dua dua anak aku tuu.. huhu ..

9 komen :

Farhana Jafri berkata... [Reply to comment]

Hahahaha kesiannya. Susah jugak bila dah ada anak ni. Nak ke mana asyik nak mengekor je.

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Wah senyum lebar qhaliff ye..maggie goreng..milo ais ye..tido lena ni..wah lemang tu., kalau siang..boleh la qhaliff join sekali ke surau..hehe..tolong pantau siapa yang curi tulang ye..hihi..

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Hehehe alahai susah jgak tu kalau dia asyik nak mengikut jer...

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... [Reply to comment]

Seronok qhaliff detim makan roti canai dengan baba dia.. hahaha.. geram tengok qhaliff!

adk dayah berkata... [Reply to comment]

kalau dah melekat anak ngn bapa..mcm tu la..hehe dayah selalu gak tengok abg2 dayah dgn ank diorang mcm ni la..huhu

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

geram betul laa aku dengan Qhaliff ni... dia macam... notyface !!

bambeng kena kids control kepe..?? hahaha

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

macam tu rupanyan nak tidurkan qhaliff..hehee

Fiza Rahman berkata... [Reply to comment]

Umpan menjadi ☺☺

tifa anvar berkata... [Reply to comment]

dngn daddy dia skali trgoda smpai kene teman mkn

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI