Rasuah Qhaliff !

 

Malam tadi , aku patut gi ke surau untuk tolong jiran tetangga bagi persediaan majlis hari raya esok , lepas Isyak tapi payah benar la nak melarikan diri dari dia.. Asyik nak mengekor jer.. Macam tau tau aku nak keluar..

Wife suruh aku gi beli makanan dulu sebelum keluar.. Jadi , dia akan tidur selepas makan .. Hurm.. Ok gak idea dia tu.. Aku pun ajak dia berjalan kaki ke restoran berhampiran.

Sukaaa la dia !! Berlari lari dia. Cuaca pulak dingin jer .. Syok laaa … Sampai situ , asalnya aku nak tapau jer tapi.. Hurmmm ..

Lepak terus je la kat situ.. Heeee… Senang ! Balik , terus dia tido.. Hehehehe…

Dan aku leh la lari ..

Sampai ke tapak majlis , diorang dah lama dah mula.. Huhu.. segan aiii … Yelah , aku amik masa 3 jam untuk lari dari dua dua anak aku tuu.. huhu ..

9 ulasan:

  1. Hahahaha kesiannya. Susah jugak bila dah ada anak ni. Nak ke mana asyik nak mengekor je.

    BalasPadam
  2. Wah senyum lebar qhaliff ye..maggie goreng..milo ais ye..tido lena ni..wah lemang tu., kalau siang..boleh la qhaliff join sekali ke surau..hehe..tolong pantau siapa yang curi tulang ye..hihi..

    BalasPadam
  3. Hehehe alahai susah jgak tu kalau dia asyik nak mengikut jer...

    BalasPadam
  4. Seronok qhaliff detim makan roti canai dengan baba dia.. hahaha.. geram tengok qhaliff!

    BalasPadam
  5. kalau dah melekat anak ngn bapa..mcm tu la..hehe dayah selalu gak tengok abg2 dayah dgn ank diorang mcm ni la..huhu

    BalasPadam
  6. geram betul laa aku dengan Qhaliff ni... dia macam... notyface !!

    bambeng kena kids control kepe..?? hahaha

    BalasPadam
  7. macam tu rupanyan nak tidurkan qhaliff..hehee

    BalasPadam
  8. dngn daddy dia skali trgoda smpai kene teman mkn

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.