Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 11 Ogos 2014

Tak nak beli minyak Yuyi !

 

“ Bang , minyak Zahra abis dah ! Camana yer ? “ .

“ Hurm.. nanti abang order lagi.. Minyak yuyi tak nak guna dulu ke ? “ .

“ Tak nak.. Minyak tu ok sangat kat Zahra ngan Qhaliff..” .

 

Dan , alhamdulillah .. Agen Batook Ori di Putrajaya whatsapp aku.. Terus aku order 3 !! Hehehehe .. Dan yang terbaru , siap guna spray ! Senang katanya …

Untuk apa minyak ni ? Apa kelebihannya ? Hurmm… Aku cerita banyak kali dah kat blog ni.. Hehehhe … Bagus untuk anak anak kita minyak Batook ni.. Yang mana ada asma pon sesuai pakai.. InshaAllah ..

Minyak Batook ori ni , aku guna dah pada Zahra sejak lahir ari tu.. Bagi yang berminat nak membeli atau jadi agen , leh baca di entri Pati Batook Ori ni ..

4 komen :

Cik Tia aka Cik Ungu berkata... [Reply to comment]

Bang ben,dgr citer myk yuyi ni muslim xleh gune...sb ade tokey kdai ubt cine ckp dlm yuyi ade kndungn ba**.. Akak sy mmg xpnh gune yuyi kt ank die,just gune mastika bayyini je,produk org kmpg dri p.mas..bau pn wangi jgk..hehe

Cik Tia aka Cik Ungu berkata... [Reply to comment]
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
alma delisha berkata... [Reply to comment]

abg ben.. yg sembur tu ok ke?? lg senang nk pkaikn kat budak x?? ke yg botol biasa tu lg senang?? bg review sket...

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Terbaik

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI