Tak nak beli minyak Yuyi !

 

“ Bang , minyak Zahra abis dah ! Camana yer ? “ .

“ Hurm.. nanti abang order lagi.. Minyak yuyi tak nak guna dulu ke ? “ .

“ Tak nak.. Minyak tu ok sangat kat Zahra ngan Qhaliff..” .

 

Dan , alhamdulillah .. Agen Batook Ori di Putrajaya whatsapp aku.. Terus aku order 3 !! Hehehehe .. Dan yang terbaru , siap guna spray ! Senang katanya …

Untuk apa minyak ni ? Apa kelebihannya ? Hurmm… Aku cerita banyak kali dah kat blog ni.. Hehehhe … Bagus untuk anak anak kita minyak Batook ni.. Yang mana ada asma pon sesuai pakai.. InshaAllah ..

Minyak Batook ori ni , aku guna dah pada Zahra sejak lahir ari tu.. Bagi yang berminat nak membeli atau jadi agen , leh baca di entri Pati Batook Ori ni ..

4 ulasan:

  1. Bang ben,dgr citer myk yuyi ni muslim xleh gune...sb ade tokey kdai ubt cine ckp dlm yuyi ade kndungn ba**.. Akak sy mmg xpnh gune yuyi kt ank die,just gune mastika bayyini je,produk org kmpg dri p.mas..bau pn wangi jgk..hehe

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. abg ben.. yg sembur tu ok ke?? lg senang nk pkaikn kat budak x?? ke yg botol biasa tu lg senang?? bg review sket...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.