Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 25 Februari 2015

3 + 1 budak demam !

 

Sekali lagi , gi Klinik Mediviron. Kali ni , semua demam ! Wife dah mula rasa tak  sedap badan. Aku , memang dah tak sedap badan .. Diorang ? Lama dah tak sedap badan !

image

Nama dipanggil.. Aku ingatkan Qhaliff akan menjerit tak nak masuk tapi dia ok la pulak. Siap sibuk nak tengok apa doktor buat. Doktor lak nasib baik rajin melayan.. Huhuh..

Aku tak duga langsung akan perangai Qhaliff ari ni. Doktor panggi nak check suhu.. cek tekak.. semua dia kasi.. Tak de pon nak teriak bagai cam sebelum sebelum ni ..

Settle.. amik ubat.. Bayar ? Hehehe.. Freee.. Medical card kan addooooo.. tak sia sia amik !

1 komen :

Miz Eija berkata... [Reply to comment]

get well soon... panas sangat sekarang kena minum air putih byk dan kurangkan aktiviti kat luar rumah

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI