Ayam Kenny Rogers makin ‘mengecil’ ?

by - Februari 26, 2015

 

Kali pertama aku makan ayam panggang Kenny Rogers , rasanya masa umur 20 an. Masa tu nak besarkan otot otot sedia ada.. Bukan nak SADO ( Besar Do ) tauuu tapi nak sasa jer.. Hahahaha ..

Masa tu kan , ayam ayam yang aku dapat .. memang payah nak abiskan ! Makan suku pun dah termengah ! Tapi biasanya aku amik setengah ekor ! Harganya ? Mampu beli laa..

Sekarang aaa ? Sikalang punya ayam aaa.. amik half , aaaaa .. selupa suku lorrrr ! Tapi harga , sama kot ? Kurang tu tak laa.. Naik tu , tak pasti..

image

Kalau tak mengenang anak mengidam ( coverline.. walhal bapak teringin ), aku tak de deeee nak singgah makan ayam kecik tapi sedap ni ! Grrrrr !

You May Also Like

0 comments