Bakal kawan baik ! - BEN ASHAARI

Bakal kawan baik !

 

Sikit lagi jer .. pastu dua dua ni akan bikin rumah aku huru-hara ! Yang along bakal ada teman bermain dan bergaduh.. Sekarang ni pon dah mula sibuk nak main masak masak .. Huhu ..

image

image

image

image

Bila orang tanya kat Qhaliff , boleh tak amik adik dia .. Respon dia ? Hahaha.. Takde respon.. Tak paham lagi la tu tapi yang pasti dia senantiasa cari adik dia sorang ni.. Hurmm..

Hurmm…

1 ulasan:

  1. budak budak cepat besar kejap lagi dia orang dah masuk sekolah, ke uni dan ada keluarga masing masing :D

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.