3 + 1 budak demam !

by - Februari 25, 2015

 

Sekali lagi , gi Klinik Mediviron. Kali ni , semua demam ! Wife dah mula rasa tak  sedap badan. Aku , memang dah tak sedap badan .. Diorang ? Lama dah tak sedap badan !

image

Nama dipanggil.. Aku ingatkan Qhaliff akan menjerit tak nak masuk tapi dia ok la pulak. Siap sibuk nak tengok apa doktor buat. Doktor lak nasib baik rajin melayan.. Huhuh..

Aku tak duga langsung akan perangai Qhaliff ari ni. Doktor panggi nak check suhu.. cek tekak.. semua dia kasi.. Tak de pon nak teriak bagai cam sebelum sebelum ni ..

Settle.. amik ubat.. Bayar ? Hehehe.. Freee.. Medical card kan addooooo.. tak sia sia amik !

You May Also Like

1 comments

  1. get well soon... panas sangat sekarang kena minum air putih byk dan kurangkan aktiviti kat luar rumah

    BalasPadam