Bila sakit kepala menyerang , MRS penyelamat ! - BEN ASHAARI

Bila sakit kepala menyerang , MRS penyelamat !

 

Teringat pada kata kata rakan yang bagi serum MRS ni .. “ Kalau sakit kepala, try sapu kat kepala pastu urut .. Tengok la nanti kesannya ! “.

Dan kebetulan aku sakit sangat kepala tadi masa nak solat Maghrib. Terus teringat serum MRS yang aku letak dalam bilik air.. Amik skit terus sapu kat kepala.. Dan ? Lepas solat.. terus update dalam blog !! Tak sakit dah kepala.. Terasa berangin jer kepala ! Hahahah.. Nak ajak tengok wayang pon boleh je nihh !

image

Rupanya terbukti laaa… Bukan sekadar nak lebatkan rambut eh ? Hilangkan sakit kepala pon boleh ! Nanti nak jalan jauh ( balik kampung ) , aku kena standby dalam kereta.. Mana tau aku yang mudah mengantuk skang ni , pakai MRS ni.. urut skit kepala ! Haaa.. Mau cergas aku memandu nanti !

1 ulasan:

  1. Menarik jugak ni..okm la kan kalau berkesan blh la org lain mencuba..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.