Mula berebut mainan ! - BEN ASHAARI

Mula berebut mainan !

 

Zahra dah mula sibuk berdiri.. Bertateh pon dah boleh.. Dan sekarang , dah nak berebut mainan abang dia ! Pantang abang dia pegang , dia merangkak datang .. panjat badan dan nak amik mainan Qhaliff !

image

Dia berusaha keras nak dapatkan mainan dan si abang sabar jer menyorokkan mainan tu ! Muka selamba jer.. Bagusnya takde la dia nak tolak adiknya tu.. Masih ada toleransi.. Alhamdulillah.. Risau gak kalau dia tolak kan ?

Zahra ni bukan jenis reti mengalah.. Kalau dia nak dapatkan , dia dapatkan. Kalah dah dapat , dia genggam kuat kuat.. Ni kang kalau bercinta.. gulp !

“ Tak kira daddy.. Zahra nak jugaaaakkkk ! “.

Ok.. mimpi ngeri !

“ Qhaliff , cari lelaki tu.. Bawak sini.. Daddy nak interview ! Huhhh.. Nak sangat anak aku ehhhh .. “.

Ok.. over giler angan kosong aku ! Harapnya tak jadi la gituu !! Si abang ada , moga dapat jaga dan lindungi adik perempuannya.. Aaminn ..

6 ulasan:

  1. Huhuhuhu..berebut adalah perkara yang amat tension dlm rumah. Apabila masing-masing sudah besar..i mean my son...5y and 2y...alamakkkk...menggila apabila berebut. As usual yg adik xnk mengalah!!!! Menjerit..berguling...last2 minta abg mengalah. tp kdg2 xbg jugak adik tantrum begitu..alih attention dia baru ok..huhuhuhu...

    www.cikguzack.com

    BalasPadam
  2. hehehe dah start dahhh 'gaduh gaduh'

    BalasPadam
  3. In Sha Allah abg Ben, abag mampu jaga adik dia.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.