Bubur ayam untuk si suami ..

by - Februari 25, 2015

 

Takde selera nak makan apa pon ! Tekak tak teringin nak sesuatu yang luar biasa gara gara demam menyerang sekeluarga.. Wife yang masih kental dan sasa , terus berjuang ! Masak untuk si suaminya makan.. Bubur ayam !

Dah siap… Masa untuk makan..

‘ Ok tak bang .. “.

image

“ Nanti abang buat entri review pasal ni .. Nak kena jujur ke ? Ke nak abang tulis baik baik jer.. Tulis untuk jaga hati ? Haaa..  “.

Sedap ke ? Hurmm… Yang pasti aku tambah sepinggan lagi..

You May Also Like

4 comments

  1. kalo bertambah tu bukan setakat jaga hati depa tapi jaga perut sendiri gak

    BalasPadam
  2. ini macam ... 2-3 pinggan pun lalu!

    BalasPadam
  3. Kensel nak gi mcd tgk bubur cmni. Hihi

    BalasPadam
  4. wah, speselnya wife bang ben masak. macam ni yg tak demam pun nak jugak!

    BalasPadam