Tempat menarik di Pulau Pinang ! - BEN ASHAARI

Tempat menarik di Pulau Pinang !

 

Sebenarnya , terlalu banyak tempat menarik untuk dikunjungi di Pulau Pinang.. samada di seberang mahupun di belah Pulau  ! Kena tau port port tu jer ..

Antara tempat menarik .. boleh gi belah Balik Pulau.. Belah sini kalau gi, boleh jumpa makanan yang fresh fresh dan original punya la.. Haaa.. Kalau naik waktu musim durian , lagi syiokkkkk !

Aku sekeluarga gi layan kat DiDilla Laksa ni. Rasanya beberapa tahun lepas ada gi sini gak .. Ada banyak pilihan makanan di sini ..

image

Hurmm.. Laksa , bihun sup dan Mee Jawa .. Mana best ? Dan pilihan aku ialah bihun sup ! Sayangnya aku tak beberapa nak dapat menikmati sebab badan masih terlalu penat..

image

image

image

image

Menariknya kan .. orang tak putus datang sini dan ‘kakitangan’ kedai ni ramai wooo.. walaupun kedainya tak la besar mana pon.. Tapi itulah bagusnya.. order cepat sampai ! Hhehehehe…

2 ulasan:

  1. saya pun baru balik dr penang semalam...tak sempat jjcm lelama, kena balik sebab hari ini kerja...hahaha

    BalasPadam
  2. Malam tadi tengok anak jiran makan salji. Saya ajar dia upgrade salji jadikan ABC hahaha Letak susu dgn coklat cair dan kekacang, dia pun tanya saya.."Malaysia ada lagi banyak salji dari Turki ke?" hahahaha

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.