Garang atau manjakah Zahra ini ?

by - Februari 08, 2015

 

Bila dia garang , dikatakan oleh kawan baiknya inilah wajah ibunya ketika dia serius ! Ahaa.. Aku tak nafikan.. Keningnya mampu bersambung bila serius ! Tu belum part bincang mengenai perkara serius .. Kening tu dah boleh jadi Tranformers.

image

Tapi bila dia senyum.. Ramai kata macam aku ! Manis melecas gitu ! Aku berusaha menafikan tapi mereka tetap kata gitu.. Ok la , aku terima la akan hakikat gitu. Barulah aku tau , senyuman aku begitu manis sekali.. Patut la masa aku kecik dulu , ramai akak akak berebut nak dukung aku.. Iskh.. nasib baik zaman tu takde lagi blog ! Kalau tak , sah sah bapak aku cerita pasal aku jer sepanjang hari.. Hurmm.. kan ?

image

Hehehehe… gurau jer.. dua dua rupa wife ! ( Saja jaga hatii ) ..

You May Also Like

1 comments