Sediakan payung untuk anak anak .. - BEN ASHAARI

Sediakan payung untuk anak anak ..

 

Tabung Haji untuk gi haji .. SSPN untuk sambung belajar dan Insuran untuk .. kawin ? Hahahaha .. Ok la kan ? Untuk masa depan anak anak.. Takde la nanti diorang berhutang sana sini..

image

Beli kereta? Hurmm.. Cari duit sendiri ! Daddy tak de duit nak sponsor bagai aihhh… Tak pon  ,amik je nanti kereta daddy ni.. Er , boleh daddy beli kereta baru.. lalalala …

Baru tau nama penuh aku ? Hurm.. Aku sendiri pun baru tau gak tu nama penuh aku ..

5 ulasan:

  1. Hahaha... ada pulak ckp baru tau nama sendri. Tppenting kan buat tabungan utk anak. Pd sya ,2 ni mmg wajib buat. Sspn tu mmg dah jd wajib. TH tu utk mudahkan masa depan utk utusan haji..

    BalasPadam
  2. sikit-sikit lama-lama jadi bukit...langkah yang bijak en.ben er en.sal.....hehehe

    BalasPadam
  3. sangat bersetuju dgn en ben agar kita beringat dari sekarang dgn menyimpan secara berjadual di samping ada pulangan yang memuaskan spt ptptn...InshaAllah

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.