Bila batuk menjadi jadi !

by - Rabu, Februari 18, 2015

 

Dengar berita padi tadi di Sinar.FM. Doktor nasihatkan banyakkan minum air memandangkan cuaca sekarang panas. Ada yang demam dan ada yang batuk.. Er , macam nak bagitau kat aku jer tuuuu !

Aku , bila batuk .. memang terasa laa sampai ke pinggang ! Sakit giler.. Awal pagi tadi , try minum madu dan Alhamdulillah.. Terus kahak hilang.. tapi batuk lom reda.. Hurmm.. Dalam kepala , nak gi klinik di Cheras je nanti..

Sampai di rumah mak aku , batuk menjadi jadi lak.. Bapak aku pun batuk.. Anak buah aku pun batuk ! Aiseymm.. Tetiba teringat ..

image

Kelmarin aku sapu kat hidung aku sebab selsema teruk.. Dengan izin Allah , lega skit pastu.. leh la bernafas dengan tenang.. Kali ni , aku sapu ke dada aku dan batuk aku terus reda ! Huihhhh !! Awat laaa baru aku teringat ni ??? Hurmmm…

Terus aku cari ayah aku.. sapukan sedikit ke dada dia .. Huhuh… Ramai kawan kawan blogger yang beli dah Pati Batook Ori ni.. Dan repeat order termasuk buat stok ! Aku tak jual yer.. Kalau nak beli , boleh rujuk terus ke fan page PATI BATOOK ORI ..

You May Also Like

5 comments