Kan lebih baik bunuh saja anak itu !

by - Isnin, Februari 09, 2015

 

Dari menyiksa mereka dengan asap rokok mu itu ! Geram betul aku ! Bayangkan , dah set tempat duduk nak makan .. tetiba asap rokok menyelebungi aku sekeluarga ! Yang bagusnya , si perokok tu merokok depan anak anak perempuan dia yang asyik bermain di restoran tu..

Wife kemas meja dan pindah ke meja sebelah ! Aku dok pikir ayat camana nak menegur mereka.Salah tegur , boleh jadi isu lain lak ! Hurmm.. Walhal kita nak tegur menda betul pon..

Kawan kawan aku yang merokok sedang membaca blog aku ni .. Aku merayu la kat korang semua.. Kalau boleh , gi la jauh sedikit bila nak merokok tu ! Jangan la nyalakan api rokok korang tu dalam restoran tu gak ! Walaupun takde tanda larangan merokok , sila la guna akal tu sekejap..

image

Mungkin kita sudah puas dengan kehidupan kita ni.. Tapi kasihankanlah anak anak kita yang baru nak merasai kenikmatan dunia ni. Apa lagi yang kita nak tinggalkan pada mereka selain dunia yang semakin uzur ni ? Sana sini dengan asap yang membunuh mereka ..

You May Also Like

2 comments

  1. betui ... hmmmmm
    selalu dah terkena ... kite buat isyarat tutup mulut hidung sendri ngan aanak2 pun depa ni tak paham2 ..sedis betui ... tu yg anak sendri anak org lain tu lagi la

    BalasPadam