Kasut baru pakai , rosak sudah !

by - Februari 17, 2015

 

Uhuk.. Kasut Clark ok !! Kasut yang terkenal dengan kesedapannya bila pakai.. Baru beli semalam.. Harga ? Uhukk… Dan tadi baru nak pakai buat kali pertama.. Kira baru nak rasmi la ni.. Hehehe..

image

Sarung.. Dan langkah pertama , zasss ! Tercabut !!

image

Butang dia tercabut haa ! Kaki aku dah gemuk ke ??? Huhhh.. Size 8 ok !! Terbantut jap nak gi IOI Mall .. Hurmmm.. Dan kembali ke butik Clark di Bandar Baru Nilai..

Di sana , aku bawak kotak kasut termasuk resit untuk buat penukaran.. Dan Alhamdulillah.. tak banyak ceritaaaa.. Terus tukar tapi terpaksa amik lain design sebab yang aku punya ni dah abis stok !

Alang alang tukar , beli untuk anak bini sekali ! Huhuhuh..

image

Semua clark.. 5 tahun sekali pakai kasut gini.. Huhuh..

You May Also Like

4 comments

  1. hehe... seb baik resit semua ada kan... leh tukar... mesti ni stok clark yg ofer ni...

    BalasPadam
  2. peminat clarksyg tegar...yg penting selesa dan tahan lama

    BalasPadam
  3. saya pun peminat clarks. bertahun2 tahan kasut clarks ni. tak perly risau nak spend duit tiap bulan utk beli kasut. selesa dan tahan lama. berbaloi dengan harganya.

    BalasPadam