Udara kotor , air kotor.. hati ?

by - Februari 23, 2015

 

Sewaktu aku basuh cawan ..terperasan sesuatu pada air yang aku tahan.. Berkeledak ! Hurmmm.. Rasanya air berkeladak ni lama dah berlaku ! Nasib baik ada penapis air di rumah.. kalau tak ?

image

Nampak bersih je kan ? Tapi bila tahan lama skit.. baru nampak hakikat sebenarnya !

image

Hurmm… air kotor ! Udara kotor dah.. dunia makin tercemar.. ditambah lagi dengan kewujudan manusia berhati tercemar jugak.. Huhu… Sabar je la kawan kawan … Akhirat ada !

Sila pasang penapis air dan penapis hati ! Opss.. Banyakkan berzikir dan berselawat..

You May Also Like

3 comments

  1. Memang susah nak dapat air bersih la nih bro BA... nak kena ada penapis & dah ada tuh nak kena sentiasa wat maintenance plak...

    http://supernifzvitamin.com/category/video-testimoni/chiken-pox-video-testimoni/

    BalasPadam
  2. sblm psg penapis air mmg perasan air pns dlm termos bkeladak.tpikir2 mn nk cari duit nk beli penapis air.pk kn diri & anak trus kuarkn duit ASB beli penapis air.klau x still dok minum air karat lg la

    BalasPadam
  3. penapis air pun mahal...pastu kena kos penyelenggaraan yang mahal dan berkala...yang ade duit boleh le...yg cukup makan bantai ajelah

    BalasPadam