Bila Sony Xperia Z3 aku dimandikan ! - BEN ASHAARI

Bila Sony Xperia Z3 aku dimandikan !

 

Kotor ! Melekit lekit gara gara  ABC aku tertumpah ke atasnya ! Tak selesa sungguh nak pegang dah ! Sampai je bilik hotel aku.. aku mandikan dia terus .. Huhuhuh..

Mula mula tak berani gak.. Hehehe.. Tapi aku nekad je la.. Aku pastikan semua cover tertutup rapi dan masukkan dengan keyakinan yg tinggi ! Rosak .. beli baru ! Hahahaha ..

image

image

Dan.. Hehehe.. Alhamdulillah.. terbukti dia boleh diselamkan ke dasar air ! Heheheh.. Laut ???? Gulp.. lom try lak.. dengarnya tak leh ? Benarkah ? Er , tak pe la.. biar je la Sony yang demo.. aku wat air tawar dah la yer ? Hehehe..

6 ulasan:

  1. Dia pun nak mandi jugak.. hehehe..

    BalasPadam
  2. Bagus handphone ni. Saya guna Z Ultra pun boleh menyelam dalam sink, tab mandi. Tak memang kalau menyelam dlm laut tak boleh sebab ada had dia, nanti kang mati lepas pulak telefon tu haha

    BalasPadam
  3. fuh..den stakat ni x berani nak celup dlm air lagi..sony awesome

    BalasPadam
  4. Kalau setakat lap hp dengan kain basah ok lagi, kalau nak rendam dalam air memang tak sanggup la ^_^

    BalasPadam
  5. Laut mmg xboleh abg ben, salt water. Fresh water ja bulih hehe..

    Okla tu da berjaya rendam, sy smp skrg lom berani lg nak rendam Z2 dlm air 😂

    BalasPadam
  6. Bagus juga Sony Xperia Z3 ini ya, saya tertarik untuk membelinya. Terima kasih bang.
    Asus Zenfone 2, Smartphone RAM 4 GB

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.