Bila si abang pujuk si adik ! - BEN ASHAARI

Bila si abang pujuk si adik !

 

Terharu tengok sikap Qhaliff sekarang. Sayang sungguh dia ngan adik dia ni !

Ada sekali tu , dia tidur ngan adik dia dalam bilik. Aku ada kat ruang tamu.. Zahra terjaga pastu menangis. Qhaliff yang sedang lena .. terus terjaga dan datang kepada aku untuk bagitau yang Zahra sedang nangis.. Hahahah.. Selagi aku tak bangun gi amik Zahra , dia berdiri depan aku.. sambil gosok mata ! Hahaha ..

Dan petang semalam.. Zahra menangis sebab wife tinggalkan dia .. dia ke dapur jap. Zahra ni bila mak dia ada , manja lebih ! Dan Qhaliff datang memujuk !

image

image

Hurmm.. Dan mula dah nak cium pipi adik dia sekarang ni.. Dulu tak nak ! Hurmmm.. dah jadi along ..

image

Semalam dia tinggal sepetang di rumah nenek dia .. Siap amik phone , call ‘ Yaya’ .. Hahahaah .. Dia rindu kat Zahra .. Masa gi amik dia , terus dia cium Zahra dulu.. Hurmmm…

Besar dah ..

4 ulasan:

  1. comelnye...kalau tengok anak2 rapat, sejuk rasa hati..:D

    www.adaa-inspiration.com

    BalasPadam
  2. bagus.. sangat penyayang! moga kekal sikap begini sehingga mereka dewasa..

    BalasPadam
  3. sweetnya qhaliff ni..semoga hubungan mereka sentiasa baik sehingga besar

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.