Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 26 Februari 2015

Ayam Kenny Rogers makin ‘mengecil’ ?

 

Kali pertama aku makan ayam panggang Kenny Rogers , rasanya masa umur 20 an. Masa tu nak besarkan otot otot sedia ada.. Bukan nak SADO ( Besar Do ) tauuu tapi nak sasa jer.. Hahahaha ..

Masa tu kan , ayam ayam yang aku dapat .. memang payah nak abiskan ! Makan suku pun dah termengah ! Tapi biasanya aku amik setengah ekor ! Harganya ? Mampu beli laa..

Sekarang aaa ? Sikalang punya ayam aaa.. amik half , aaaaa .. selupa suku lorrrr ! Tapi harga , sama kot ? Kurang tu tak laa.. Naik tu , tak pasti..

image

Kalau tak mengenang anak mengidam ( coverline.. walhal bapak teringin ), aku tak de deeee nak singgah makan ayam kecik tapi sedap ni ! Grrrrr !

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI