Ayam Kenny Rogers makin ‘mengecil’ ?

 

Kali pertama aku makan ayam panggang Kenny Rogers , rasanya masa umur 20 an. Masa tu nak besarkan otot otot sedia ada.. Bukan nak SADO ( Besar Do ) tauuu tapi nak sasa jer.. Hahahaha ..

Masa tu kan , ayam ayam yang aku dapat .. memang payah nak abiskan ! Makan suku pun dah termengah ! Tapi biasanya aku amik setengah ekor ! Harganya ? Mampu beli laa..

Sekarang aaa ? Sikalang punya ayam aaa.. amik half , aaaaa .. selupa suku lorrrr ! Tapi harga , sama kot ? Kurang tu tak laa.. Naik tu , tak pasti..

image

Kalau tak mengenang anak mengidam ( coverline.. walhal bapak teringin ), aku tak de deeee nak singgah makan ayam kecik tapi sedap ni ! Grrrrr !

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009