Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 4 Februari 2015

Bila si abang pujuk si adik !

 

Terharu tengok sikap Qhaliff sekarang. Sayang sungguh dia ngan adik dia ni !

Ada sekali tu , dia tidur ngan adik dia dalam bilik. Aku ada kat ruang tamu.. Zahra terjaga pastu menangis. Qhaliff yang sedang lena .. terus terjaga dan datang kepada aku untuk bagitau yang Zahra sedang nangis.. Hahahah.. Selagi aku tak bangun gi amik Zahra , dia berdiri depan aku.. sambil gosok mata ! Hahaha ..

Dan petang semalam.. Zahra menangis sebab wife tinggalkan dia .. dia ke dapur jap. Zahra ni bila mak dia ada , manja lebih ! Dan Qhaliff datang memujuk !

image

image

Hurmm.. Dan mula dah nak cium pipi adik dia sekarang ni.. Dulu tak nak ! Hurmmm.. dah jadi along ..

image

Semalam dia tinggal sepetang di rumah nenek dia .. Siap amik phone , call ‘ Yaya’ .. Hahahaah .. Dia rindu kat Zahra .. Masa gi amik dia , terus dia cium Zahra dulu.. Hurmmm…

Besar dah ..

4 komen :

Jie Susanos berkata... [Reply to comment]

emm,mmg abg long dh ni..

adaa-inspiration.com berkata... [Reply to comment]

comelnye...kalau tengok anak2 rapat, sejuk rasa hati..:D

www.adaa-inspiration.com

mas saari berkata... [Reply to comment]

bagus.. sangat penyayang! moga kekal sikap begini sehingga mereka dewasa..

Mrs Velentine berkata... [Reply to comment]

sweetnya qhaliff ni..semoga hubungan mereka sentiasa baik sehingga besar

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI