Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 8 Februari 2015

Garang atau manjakah Zahra ini ?

 

Bila dia garang , dikatakan oleh kawan baiknya inilah wajah ibunya ketika dia serius ! Ahaa.. Aku tak nafikan.. Keningnya mampu bersambung bila serius ! Tu belum part bincang mengenai perkara serius .. Kening tu dah boleh jadi Tranformers.

image

Tapi bila dia senyum.. Ramai kata macam aku ! Manis melecas gitu ! Aku berusaha menafikan tapi mereka tetap kata gitu.. Ok la , aku terima la akan hakikat gitu. Barulah aku tau , senyuman aku begitu manis sekali.. Patut la masa aku kecik dulu , ramai akak akak berebut nak dukung aku.. Iskh.. nasib baik zaman tu takde lagi blog ! Kalau tak , sah sah bapak aku cerita pasal aku jer sepanjang hari.. Hurmm.. kan ?

image

Hehehehe… gurau jer.. dua dua rupa wife ! ( Saja jaga hatii ) ..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI