Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 13 Februari 2015

Sediakan payung untuk anak anak ..

 

Tabung Haji untuk gi haji .. SSPN untuk sambung belajar dan Insuran untuk .. kawin ? Hahahaha .. Ok la kan ? Untuk masa depan anak anak.. Takde la nanti diorang berhutang sana sini..

image

Beli kereta? Hurmm.. Cari duit sendiri ! Daddy tak de duit nak sponsor bagai aihhh… Tak pon  ,amik je nanti kereta daddy ni.. Er , boleh daddy beli kereta baru.. lalalala …

Baru tau nama penuh aku ? Hurm.. Aku sendiri pun baru tau gak tu nama penuh aku ..

5 komen :

sayidah napisah berkata... [Reply to comment]

encik salbani :)

Maria Hasun berkata... [Reply to comment]

wooo uniknya nama abg ben,

Sya Nadia berkata... [Reply to comment]

Hahaha... ada pulak ckp baru tau nama sendri. Tppenting kan buat tabungan utk anak. Pd sya ,2 ni mmg wajib buat. Sspn tu mmg dah jd wajib. TH tu utk mudahkan masa depan utk utusan haji..

nasa mulia berkata... [Reply to comment]

sikit-sikit lama-lama jadi bukit...langkah yang bijak en.ben er en.sal.....hehehe

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

sangat bersetuju dgn en ben agar kita beringat dari sekarang dgn menyimpan secara berjadual di samping ada pulangan yang memuaskan spt ptptn...InshaAllah

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI