Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 6 Februari 2015

Siapa yang patut beralah ?

 

Zahra tak tdo tdo sehingga jam 2 pagi ! Wife dah terlalu penat.. Dia bangun seawal 4-5 pagi setiap hari untuk uruskan makan pakai anak anak dia.. Aku lak , tidur lewat setiap hari gak.. Bangun awal. Ditambah lagi sekarang dok sakit kat belakang.. Ni kalau gi check confirm kena tahan kat wad ! Hurmm .. Lagi kesian kat dia .. Hurmm

image

Dan aku beralah la jugak.. Sebab wife penat nak kena drive esok.. Aku pun akan gi ke rumah orang tua aku .. Leh rehat kat sana sikit.. Maka , aku pun biar je la Zahra bermain hingga dia .. huwwaaaaaa.. nangis ! Bila dah nangis , maka senang jer kerja aku.. Pas je kat wife.. Dia menyusu dan lena terus ..

Fuhhh.. baru leh tidur ! Dan baru nak mimpi , wife kejut bangun ! Huhuhuhu… Ingat Mr. Mama relaks yer kat rumah ?

3 komen :

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

hehe kenapa cute sgt muka zahra ni

Maria Hasun berkata... [Reply to comment]

zahra comel. . dpt jmp kiss pipi dia. .

Mawardi Yunus berkata... [Reply to comment]

jangan lupa sapu lotion tu abg ben. hehe. Insyaallah

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI