Terkenang saat awal bernikah..

 

Abang ingat lagi tak ayam ni ?

Hurmm..

Ni la ayam yang saya order masa kita awal kawin dulu..

Uikk.. Aku terpandang buah lemon yang ada di dalam perut ayam tu.. Kemudian aku gelak.. Lemon ! Huhuhuh.. Kalau tak kerana aku kawin , aku tak mungkin makan makanan yang pelik pelik. Dengan wife la aku makan makanan yang bervariasi ! Macam macam.. Tak kira beli atau dia yang buatkan !

Ayam Rosemary DJLRC ! Itulah nama ayam ini diberi oleh Puan Diana Mohd. Ni kali kedua aku makan ayam ni. Seingat aku selepas kali pertama tu , Puan Diana sibuk sangat dah kerja harian dia.

Dan kelmarin , dia pm aku di Facebook. Dia mintak aku promote Ayam Rosemary DJLRC yang dia buat sendiri. Aku ok jer.. Rezeki jangan ditolak kan ?

Tadi , aku gi amik ayam ni kat depan Masjid Putra, Putrajaya. COD ! Sampai je di rumah , terus aku serahkan pada wife. Bila wife buka bungkusan tu , semerbak baunya ! Aku yang dah kekenyangan tetiba rasa lapar sangat ! Terus rasa secubit ! Huhuhuh.. Baru teringat akan ayam ni !

image

Menariknya.. Qhaliff dan Zahra pakat berulang kali mintak ayam ni ! Ternyata sedap bg tekak mereka berdua.

image

Untuk tempahan dan keterangan lanjut serta testimoni pelanggan sila lawat website : www.dj-lrc.blogspot.com .

Cuba laa rasa !

9 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.