Nak tengok muka blogger masakan terkenal , Mat Gebu aka Adnan Ibrahim ? - BEN ASHAARI

Nak tengok muka blogger masakan terkenal , Mat Gebu aka Adnan Ibrahim ?


Haaa.. blogger masakan terkenal tanah air yang dah bertahun tahun menabur baik memberi resepi resepi yang mudah untuk diikuti terutama mereka yang tangan bangku , cam aku ni !

Namun yang biasa kita nampak adalah jari jemarinya yang gebu persis jari Neefola itu.. rupanya sama sekali tak pernah di siarkan di mana mana blog sekali pun !

Mat Gebu atau Adnan Ibrahim yang dikenali di www.tiffinbiru.com adalah sahabat aku sejak 7 tahun dulu. Dulu rajin la bergaduh sebab percanggahan pendapat tapi sejak cecah usia 40 ni.. masing masing dah sedar diri.. hahaha.. tua dah woi nak bergaduh !

Oh.. okk ok… nak tengok muka dia kan ? Malas nak baca celoteh aku kan.. Heee.. Nah.. sila la tengok.. Gambar ni dari keratan majalah yang disiarkan pada tahun 2013.

       image

Hensem dia. Masih single. Sapa sapa ada anak dara yang masih single dan nak dapat teruna sejati , silalah masuk minang Mat Gebu. Tarak nyesal punya. 

Kalau Mat tak nak , aku nak ! Haaaa.. hahaha.. Gurau jer.. Ok , tu la Mat Gebu.  Lama tak gi lawat dia.. InshaAllah , jika petrol turun ke RM1.50 .. Aku g bawak bala tentera. Heee..

14 ulasan:

  1. Pertama kali nie nampak muka Che Mat..

    BalasPadam
  2. first time nampak muka Abg Mat Gebu...

    BalasPadam
  3. Finally.. wowwww.. dpt gak tgk.. che mattt..

    BalasPadam
  4. First time tgk wajah pemilik tiffinbiru :)

    BalasPadam
  5. Memang gebu...gebu + misteri..ekekeke ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    BalasPadam
  6. Memang gebu..gebu + misteri..kekeke ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    BalasPadam
  7. Memang gebu...gebu + misteri..ekekeke ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

    BalasPadam
  8. First time tengok Mat Gebu, hihihi. Untung ni pandai masak. heheh.

    BalasPadam
  9. Mcm mat saleh, bukan mat gebu ๐Ÿ˜ƒ

    BalasPadam
  10. waaahhh!! untung mana-mana anak dara yang kawen ngan abang mat. pandai masak, kenyang perut isteri. hehehe

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.