Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 7 Februari 2017

Nak tengok muka blogger masakan terkenal , Mat Gebu aka Adnan Ibrahim ?

 

Haaa.. blogger masakan terkenal tanah air yang dah bertahun tahun menabur baik memberi resepi resepi yang mudah untuk diikuti terutama mereka yang tangan bangku , cam aku ni !

Namun yang biasa kita nampak adalah jari jemarinya yang gebu persis jari Neefola itu.. rupanya sama sekali tak pernah di siarkan di mana mana blog sekali pun !

Mat Gebu atau Adnan Ibrahim yang dikenali di www.tiffinbiru.com adalah sahabat aku sejak 7 tahun dulu. Dulu rajin la bergaduh sebab percanggahan pendapat tapi sejak cecah usia 40 ni.. masing masing dah sedar diri.. hahaha.. tua dah woi nak bergaduh !

Oh.. okk ok… nak tengok muka dia kan ? Malas nak baca celoteh aku kan.. Heee.. Nah.. sila la tengok.. Gambar ni dari keratan majalah yang disiarkan pada tahun 2013.

image

Hensem dia. Masih single. Sapa sapa ada anak dara yang masih single dan nak dapat teruna sejati , silalah masuk minang Mat Gebu. Tarak nyesal punya !

Kalau Mat tak nak , aku nak ! Haaaa.. hahaha.. Gurau jer.. Ok , tu la Mat Gebu.  Lama tak gi lawat dia.. InshaAllah , jika petrol turun ke RM1.50 .. Aku g bawak bala tentera. Heee..

13 komen :

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

Hahah bawa lisa sekali

Kak Sue berkata... [Reply to comment]

Pertama kali nie nampak muka Che Mat..

Shiqeen Sattar berkata... [Reply to comment]

wahh gebunya

iffah hussin berkata... [Reply to comment]

first time nampak muka Abg Mat Gebu...

YB Shehan berkata... [Reply to comment]

Finally.. wowwww.. dpt gak tgk.. che mattt..

naniey lurviey berkata... [Reply to comment]

First time tgk wajah pemilik tiffinbiru :)

Juls Julie80 berkata... [Reply to comment]

Memang gebu...gebu + misteri..ekekeke 😍😝😝

Juls Julie80 berkata... [Reply to comment]

Memang gebu..gebu + misteri..kekeke 😝😝😝

Juls Julie80 berkata... [Reply to comment]

Memang gebu...gebu + misteri..ekekeke 😍😝😝

Noor Maizan berkata... [Reply to comment]

First time tengok Mat Gebu, hihihi. Untung ni pandai masak. heheh.

kak pb berkata... [Reply to comment]

Mcm mat saleh, bukan mat gebu 😃

Amanda Suria berkata... [Reply to comment]

Ooooo....ensem gak orgnyaaa

ساريده سنين berkata... [Reply to comment]

Wow...memang betul-betul gebu... ^_^

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI