Apabila aku tak sedar apa apa !

Semalam , seharian aku lari sana sini. Nasib baik tak gi gym. Kalau pergi , mungkin tidur aku jauh lebih lena akibat kepenatan.. 

Aku tidur terlalu awal dua tiga hari ni .. 


Tadi lepas solat subuh , wife bagitau aku Qhaliff menangis mengingau.. Aku pasti ni mesti dari tv punya cerita .. Pasni tak leh tengok dah tv citer citer ngarut.. hurmm..

Si Qhaliff bangun jam 1 pagi rasanya.. Mak dia pun bangun awal .. Kelaparan.. hurmm .. dikejutnya aku tapi aku tak sedar appa pun .. Aku tidur kat luar .. Kononnya jadi pengawal keselamatan laaa .. Jaga kononnn.. cehhh.. 

Hurmm.. sian dia.. Ni dah dekat pukul 8 pagi.. masih lena.. Nak gi antar mak dia gi keje.. Tak sampai hati nak kejut dia.. hurmm..

6 ulasan:

  1. kesian qhaliff..
    bapak nya jadi jaga pun bolehhh..
    haha

    BalasPadam
  2. Alahaiii kesiannya sayang qhaliff...
    Mesti mengantuk tu. Sweet je muka time dia tido..

    BalasPadam
  3. salam jumaat.
    singgah sini...
    follower #27357 :)

    BalasPadam
  4. Lama tk jengah tgk qhaliff.. Dh besar dh dia..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.