Selfie , masalah mental ?

by - April 10, 2014

 

Sampai ada kes gini eh ? Tak sangka aihhhh …

Photo

Hah ???? Sampai tahap gini ? Perghhh .. Kalau tahap gini , mmg laaa sakit mental woooo .. Apa saja kita buat dengan obses , pasti ada ‘sakit’ kat mana mana ! Sebab tu Islam dah kata , sederhana ! Sederhana je laaa ..

Aku pon suka selfie dah skang ni !

Selfie ni , bagi aku hanyalah suka suka jer.. Sekadar nak gelak ketawa atau ‘kutuk mengutuk versi sayang ‘ dengan rakan rakan di FB jer .. Takde la sampai tahap nak saman menyaman gara gara selfie ni haa..

Kesimpulan .. apa jugak kita nak buat , tak perlulah sampai tahap obses .. cam nak tidur pon amik gambar … Kena pakai mekap dulu , baru selfie .. Bangun tidur pon nak selfie .. gigi tak gosok lagi , tapi dah upload ke media sosial .. Iskhhh.. Tu mmg bermasalah haaa ..

You May Also Like

9 comments

  1. ksiannya..inginkan perhatian..yes bersrderhana dalam smua hal

    BalasPadam
  2. yang penting kena berpada-pada kan :)

    BalasPadam
  3. wah yg tak gosok gigi tu mahal sekali...hihi

    BalasPadam
  4. berselfie pon kena wasathiah jugok...

    BalasPadam
  5. sebenarnya dorang yg tafsir sefie tu ade masalah mental adalah lebih mental dari kita. Hehe :P

    BalasPadam
  6. yupp, setuju dgn abg ben.. sederhana ..

    BalasPadam
  7. Hihihi. Yang sedang sedang saja...

    BalasPadam