Tak nak orang tak dikenali !

by - April 12, 2014

 

Adakalanya , kita terasa ‘sesak nafas’ bila anak kecil kita asyik nak mengendeng ngan kita jer .. Kawan kita atau sedara mara kita nak dukung atau bermain dengan dia pon , dia tak nak .. Lambat panas atau lebih tepat ..

“ Kau sapa eh ?? “ .

Bila datang time gini , mmg penat.. Dia nak kita dukung je dia .. Ajak main pon tak nak..

Mengeluh ? Takde laaa .. Sebab ? Sebab ada kebaikan di sebaliknya ..

Photo

Dia takkan berani nak main dengan orang tak dikenali dan juga pergi main jauh jauh.. Heeee .. Skit sikt , pandang kita.. Dia jalan laju camana pon , dia pasti toleh ke belakang.. Pastikan kita ikut dia .. Heee..

Nanti dah berani , kita pulak pening kepala .. Asyik nak jalan sendiri jer .. Huhuhuh…

You May Also Like

2 comments

  1. Macam qayyum dulu... tapikan sampai skrg dah 16 tahun pun masih mama itu mama ini.. 3 tahun diasrama (ting 1 hingga 3) masih lagi apa2pun telefon mama

    BalasPadam
  2. untung la anak jenis takut. Kalau kena anak N, berani sangat. Nak jalan sendiri pastu takder ertinya nak toleh cari kita.. sabar je la

    BalasPadam