Jus Mangga Pran , semakin popular !

by - April 08, 2014

 

Photo: Layan jus mangga pran lepas workout utk hilangkan dahaga..

Jom baca kelebihannya di Jus Mangga Pran

Aku , mmg penggemar buah mangga cuma .. aku malas part nak buang kulit tu.. Part makan , aku mmg jaguh ! Hahahaha .. Kali pertama aku tau mengenai jus mangga ni , sewaktu aku makan di restoran nasi arab .. Siap tapau sebotol besar bawak balik .. Masa tu , murah gak la.. Apa jenama pon aku tak ingat.. Sekarang , dah mahal..

Baru baru ni .. Azfar Roslan , blogger yang kurang terkenal tu .. kenalkan aku dengan Jus Mangga Pran .. Dan aku pon try la sebotol kecik ..

Ok .. mmg sedap.. Walaupun ada yang kata manis , tapi bagi aku ianya tetap sedap .. Manis buah ? Hurm… Tah .. hahahah…

Kat mana nak beli ? Hurm.. belum menyeluruh kot.. Cer check di Facebook.. Cari fan page Jus Mangga Pran .. Tanya la admin .. hehehe …

You May Also Like

12 comments

  1. salam. tak penah try hehe sedap ke??

    BalasPadam
  2. Memang manis. Manis gula.

    BalasPadam
  3. Ini,jenama Dari Bangladesh.ada di jual di kedai milik orang Bangladesh.

    BalasPadam
  4. Ini,jenama Dari Bangladesh.kat mana nak beli?Cari je Kat kedai milik orang Bangladesh paling senang Kat Jalan Silang Ada banyak kedai diorang

    BalasPadam
  5. kemain payah nak carik..nasib jmpa dkt TESCO

    BalasPadam
  6. btl kata fauziah osman. ini keluaran bangladesh. bagi saya mmng manis sngt. biasanya saya minum cmpr air kosong sikit utk kurangkan manis

    BalasPadam
  7. Mmg sedap. . Pekat sgt. Best minum letak ais batu banyak2.

    BalasPadam
  8. Manis,rasa pun x macam mangga.
    Keluaran Bangladesh kotor.

    BalasPadam
  9. Kalau yang x pernah try minuman ni.
    Sy Shor kan jangan try.

    BalasPadam