Apabila aku tak sedar apa apa !

by - April 18, 2014

Semalam , seharian aku lari sana sini. Nasib baik tak gi gym. Kalau pergi , mungkin tidur aku jauh lebih lena akibat kepenatan.. 

Aku tidur terlalu awal dua tiga hari ni .. 


Tadi lepas solat subuh , wife bagitau aku Qhaliff menangis mengingau.. Aku pasti ni mesti dari tv punya cerita .. Pasni tak leh tengok dah tv citer citer ngarut.. hurmm..

Si Qhaliff bangun jam 1 pagi rasanya.. Mak dia pun bangun awal .. Kelaparan.. hurmm .. dikejutnya aku tapi aku tak sedar appa pun .. Aku tidur kat luar .. Kononnya jadi pengawal keselamatan laaa .. Jaga kononnn.. cehhh.. 

Hurmm.. sian dia.. Ni dah dekat pukul 8 pagi.. masih lena.. Nak gi antar mak dia gi keje.. Tak sampai hati nak kejut dia.. hurmm..

You May Also Like

6 comments

  1. kesian qhaliff..
    bapak nya jadi jaga pun bolehhh..
    haha

    BalasPadam
  2. Alahaiii kesiannya sayang qhaliff...
    Mesti mengantuk tu. Sweet je muka time dia tido..

    BalasPadam
  3. salam jumaat.
    singgah sini...
    follower #27357 :)

    BalasPadam
  4. Lama tk jengah tgk qhaliff.. Dh besar dh dia..

    BalasPadam