Cepat sangat tangan tu !!

by - April 15, 2014

 

Haaa.. Baru nak insaf !! Hahahahhaa .. Ceritanya gini .. Di Aeon Alamanda tadi .. aku dok tolak dia dalam troli .. Dan sampai satu tempat ni , aku berhenti jap sebab wife nak letak barang yang dia dah pilih ..

Qhaliff , yang dalam troli tu .. secepat kilat gi sambar menda tuuuu .. Tuuu .. Yang dalam gambar tu ! Dan dia gigit ! Hahahahha !

Terus dia jerit ..

“ Air ! Air ! Air ! “ .

Aku kasi je laa air .. Hahahah … Pastu , dia tak berani dah nak amik ! Hahahaha .. Bagus sesekali kena gini .. Baru dia tau ..

You May Also Like

7 comments

  1. hahaha...kena sekali bru serik...x serik x tau la..

    BalasPadam
  2. berasap jap telinga.. hehehe..

    BalasPadam
  3. Haha...kesian dak qhaliff...

    BalasPadam
  4. hihihihi. mak eka dulu masa adik kecik2. tengah tangan ligat mencapai, ade org bagi petua.

    Hiris halia besar2, pastu letak la kat tempat dia nak capai, bila dia capai, gigit. Pastu pe lagi kerut la mukanya.

    Lepastu takde dah nak ligat lagi tangan capai masuk mulut hehehe

    BalasPadam
  5. hahahahaha~

    pasni qhaliff fobia nampak bnda merah x nak masok mulut dah...hahaha~

    lawak betol qhaliff ni...

    BalasPadam