Dah sedia nak keluar ..

by - April 11, 2014

 

Alhamdulillah .. Tadi gi check kat klinik Dr. Maria .. Doktor Norhayati yang bertugas. Bagus dan mesra orangnya walaupun nampak cam garang pada awalnya.. Huhuh … Kena rajin senyum dan mesra cam sorang lagi doktor tu.. Pantas je bagi salam pada pelanggannya .. huhu ..

Aku mintak untuk scan sbb aku hanya tengok sekali je ari tu .. Kalau checkup di klinik atau hospital kerajaan , mmg aku tak dapat la tengok .. Huhuh..

Menurut doktor , segalanya ok… Air ketuban cukup .. Kedudukan kandungan dah berada di ‘lokasi’ sepatutnya. Tunggu masa nak ‘engage’ je katanya .. Huhuhuh ..

Tak dapat jugak tengok muka dia .. Huhuh.. Qhaliff ari tu dapat tengok .. Ni nak suprise bapak dia ni .. heeee …

You May Also Like

5 comments

  1. Semoga Allah permudahkan segalanya.. Aminnn..

    BalasPadam
  2. Mesti berdebar nak tunggu kelahiran yer... Semoga dipermudahkan segalanya oleh Allah...

    BalasPadam
  3. semoga segalanya dipermudahkan yer abang Ben... mesti seronok Qhaliff dapat adik ni...

    BalasPadam
  4. sy checkup dekat Salam Medical Center..tiap2 bulan doc scan baby bagi suami tengok..hehe..Semoga dipermudahkan ye..Aamin..

    BalasPadam
  5. mudah2an dipermudahkan proses bersalin....

    BalasPadam