Seminggu lagi ..

by - April 22, 2014

 

Bersediakah sudah Qhaliff dan daddy nak pikul tanggungawab besar ni ? Anak perempuan wooo .. Bukan senang nak membesarkan anak perempuan ni .. Huhuhuh …

Qhaliff dah ada ciri ciri abang dah .. Garang , pelindung dan paling penting , dah bijak lindung harta peribadinya sendiri ! Hahahah.. Tak kasi orang amik wooo ..

Masalahnya nanti … Bila balik pantang ! Arghhhh .. Wife nak bawak Qhaliff sekali . Mana boleh ! Huhuhu. Lama tuuuu .. Aku ada keje kat KL ni.. Nak ikut duduk sekali tu , sepanjang berpantang tu .. susah gak laa.. Nak kena cari rezeki untuk keluarga gak .. huhuh..

You May Also Like

7 comments

  1. hehe.. appn all the best ben

    BalasPadam
  2. Insyaallah , pasti Qhalif akan jadi abg yg baik . Biasa nya memula mmg akan manja manja sket tapi lama lama dia la yg paling akan jaga adik

    BalasPadam
  3. Mesti dup dap dup dap kan? Moga lancar smuanya... Amin

    BalasPadam
  4. saya pun doakan semoga semuanya selamat...

    BalasPadam
  5. perempuan ..alhamdulillah..dah sepasang..hehe..tahniah dan all the best abang ben

    BalasPadam