Bila Qhaliff berjauhan dari rumahnya ..

by - April 19, 2014



Ni kat homestay di Damansara Damai.. Hahahaa.. Mati keras dia kat sini.. Cantik dan kemas cuma utk budak kecil cam Qhaliff ni , memang mati kutu laaaa.. 

Nasib baik laaaa setiap handphone dah ada stok movie kartun dan jugak pembelajaran cam ABC dan sebagainya.. Hilang laaa kebosanan dia jap...


Ajak datang sini untuk berehat tapi sama jer.. hahahaaa.. Tetsp kepenatan aku .. huhu.. Baru sorang bini..eh , anakk.. haaaa.. Tambah sorang lagi tak lama lagi , perghhhh....

You May Also Like

10 comments

  1. Hehe..kesian qhaliff..berdisiplin tengok tv..

    BalasPadam
  2. Cantik rumah ni. Tak tahu pulak kat Damansara Damai ada homestay.

    BalasPadam
  3. erkkk... damansara damai? homestay kat mana tu?

    BalasPadam
  4. Berapa 1 mlm kt homestay ni? Bg la contact number

    BalasPadam
  5. Berapa 1mlm kt homestay tu? Bg la contact number

    BalasPadam
  6. Bukan kata Qhaliff laaa..... aku sendiri pun mati akai bila jauh dari rumah sendiri.....

    BalasPadam
  7. Ni mcm apartment selasih aje..sebelah armanee kondo kan?

    BalasPadam
  8. Ni mcm apartment selasih aje..sebelah armanee kondo

    BalasPadam
  9. Ni mcm apartment selasih aje..sebelah armanee kondo kan?

    BalasPadam