Dah hafal kat mana ‘fish’ !

by - April 29, 2014

 

Meronta mintak nak turun.. Aku tak faham memula tapi bila wife kata , dia nak turun .. nak gi tengok ‘fish’. Baru aku ingat.. Memang ‘kawasan’ dia … Hehehe ..

Hurm.. Aku turunkan dia.. Jauh dari tempat kegemaran dia tu.. Dan ..

Meluru je dia .. Aku senyum je.. Ikut dari belakang.. Sesekali dia pandang belakang.. Kot la aku tak ikut. Penakut dia ni.. Ingat berani sangat ? Heheheh ..

 

Sini ? Bukann.. Sana ? Pon bukan .. Dia terus je berjalan.. Aku tak tau la apa landmark yang dia dah hafal ..

Haaa.. terus dia berlari lari ayam .. Dan brek ! Hahahaha .. Cilok terus ke satu lorong ni .. Aku sengih dah..

Perghhh.. Hafal dah dia rupanya ! Bahaya betul .. Kalau nak sorok barang dari dia , mmg kena tunggu dia leka .. baru boleh sorok !

 

Fishhhh !! Suka dia akhirnya ! Ada yang cadangkan aku bela ikan kat rumah.. Huhuh.. Aku rasa belum masanya lagi.. Aku risau je Qhaliff buat sushi ngan ikan tu nanti .. Huhuu..

Burung pon dia suka.. Burung yang kecik ada bunyi bunyi.. hahaha.. Aku malas nak jaga aihhh.. Kucing pon malas aihhh ! Banyak keja aku lagi nak kena buat .. huhu ..

You May Also Like

6 comments

  1. Budak2 mmng cepat hafal tmpt kegemaran dia.. ^^ ingatan sgt kuat..

    BalasPadam
  2. Cerianya muka dia .. Hihi

    Agak2 kalau ada fish kat umah jd cam syafiq kot.. Terjun dlm kolam tu:(

    BalasPadam
  3. pandai lak tu..ingt kat mana temptnye...

    BalasPadam
  4. wah dah hafal ek fish kat mana...hik hik hik, comel jer qhaliff...

    BalasPadam
  5. so cute..best bela ikan ni..cuma bila ada anak kecil yg sgt bijak sgt2 la kna berjaga2..

    t'ingat adik saya ms kecil..mengamuk ayah saya balik dr kerja tgk akuarium dia penuh nasi lemak..bila ditanya, adik saya yang ms tu br 4 tahun jawab.."abg bagi ikan makan..sian dia lapar.." ..hurmm..ikan emas tu lapar sampai sebungkus nasi lemak dengan daun pisang sekali masuk dlm tu..

    tu belum lg segala jenis makanan yang lain yg dikongsi bersama ikan2 tu..

    =)

    BalasPadam