Antara yang 'mengerikan' aku..

by - April 07, 2014


Haishhh.. Kalau nampaakk lipas yg terbang ni , aku akan pastikan ianya dirembat dengan kayu besbol atau batang buloh haaa.. 

Bukan takut dik non oiiii.. Tapi geli .. Eeeeee.. entah apa dia pijak sebelum tu , pastu mai nak hinggap kita .. Yewwwww.. Dapat , memang akuuuuuuuu sembelihhhh sesungut dia .. huhuhu..

You May Also Like

6 comments

  1. Pernah gak terjadi kes lipas terbang ni, tapi saya kejar je...hehe

    BalasPadam
  2. Lipaaaaasssss~~~~ lari tak cukup tanah kalau lipas dah start terbang! Huhuhuu

    BalasPadam
  3. memang pembawa kotoran lipas ni...kena bubuh racun lipas baru spesisnya kurang.

    BalasPadam
  4. Siapa tak cuak tengok lipas terbang? shiapa? shiapa???

    BalasPadam
  5. tak suka bila ada lipas main kejar-kejar dalam bilik air.. huhu kacau je

    BalasPadam
  6. Kan..klo die x terbang ok je bile die terbang berlari satu rumah..haha:-)

    BalasPadam